| Anti-Fascist demo in Gent | |
|
|
Author | Message |
---|
Sneeuwziel super member
Number of posts : 309 Age : 34 Location : Gelderland Registration date : 2008-02-28
| Subject: Anti-Fascist demo in Gent Thu Mar 06, 2008 1:36 pm | |
| This is for all the belgians on this board: 6 Maart wil de fascistische studenten vereniging NSV betogen door de straten van Gent.Onder het motto "ik wil jou voor vlaanderen !!" Deze vereniging is de kweekvijver voor het vlaams belang en tevens onderdeel van het vlaamse netwerk van NEO NAZI groeperingen. Voorpost vlaanderen belooft alvast de orde te verzekeren ( we weten allen wat ze bedoelen met orde ) en allerhande fascistische groeperingen zullen waarschijnlijk present zijn op de deze betoging. Ieder jaar gaat deze betoging gepaard met onlusten en relletjes wat ervoor zorgt dat ook tevens de smeris present is in z'n volle glorie. Dit is een oproep aan alle anti-fascisten om af te reizen naar Gent en de neonazi's zeer duidelijk te maken dat er geen plaats is voor hen in onze steden, huizen en straten! ----------------- Een grote groep maten van mij zijn over 2 uur onderweg. Ikzelf kan er niet bij zijn wegens persoonlijke redenen maar ik kan jullie verzekeren dat het memorabel zal zijn. Mocht je gaan, hou de pacifist in je en laat je niet zonder enig reden meesleuren door geweld. Maar laat het volk wel even weten dat er in deze wereld geen plek is voor (w)nazi-tuig. 19 uur aan het Zuid
Last edited by Sneeuwziel on Thu Mar 06, 2008 2:41 pm; edited 1 time in total | |
|
| |
Nora mega member
Number of posts : 885 Age : 36 Location : Netherlands Registration date : 2008-02-28
| Subject: Re: Anti-Fascist demo in Gent Thu Mar 06, 2008 2:06 pm | |
| Ik zou best wel willen, maar eigenlijk gaat het een beetje ver. Ik ben zelf meer een pro-goed persoon ipv een anti-slecht. Ik bedoel, als het nu een mars tegen Satan himself zou zijn, oke... Overigens...Dat haal ik toch niet meer maar het gaat om het idee. | |
|
| |
Sneeuwziel super member
Number of posts : 309 Age : 34 Location : Gelderland Registration date : 2008-02-28
| Subject: Re: Anti-Fascist demo in Gent Thu Mar 06, 2008 2:54 pm | |
| Ik ben zelf liever ook een pro-goed persoon ipv een anti-slecht type. Vandaar dat ik binnenkort ook in amsterdam ben wegens een dag over pro multi-kleur in Nederland. Maar ik heb menig ervaring met dit volk en kan concluderen dat ik meer symphatie heb voor Satan dan voor een nazi.
Satan is een boze blaffende puppy vergeleken met de mensheid. Nazisme is de grootste mogelijke godslastering. Aangezien alle mogelijke vrede en liefde overboord word gegooit voor de rechten van 'eigen volk' en grote hoeveelheden haat. Terwijl wij allen, blank, zwart, geel of rood kinderen van God zijn.
Het grootste probleem in deze wereld is haat. En de bron daarvan zijn de mensen zelf. Laat ons niet de schuld schuiven op een satan maar de verspreiders van dit probleem aanpakken. Zij zijn ook slechts mens en kunnen mogelijk later hun fouten inzien. Maar zolang wij onze mond niet opentrekken zien hun niet dat het anders moet. | |
|
| |
Nora mega member
Number of posts : 885 Age : 36 Location : Netherlands Registration date : 2008-02-28
| Subject: Re: Anti-Fascist demo in Gent Thu Mar 06, 2008 3:00 pm | |
| In enig opzicht is de mens schuldig...de mens wil wraak, en gaat op de verleidingen in die Satan heeft gemaakt... Alleen: Zonder Satan zou er ook geen zonde zijn. Dus de mens kan niet de veroorzaker zijn in principe. | |
|
| |
Sneeuwziel super member
| Subject: Re: Anti-Fascist demo in Gent Thu Mar 06, 2008 3:06 pm | |
| - Nora wrote:
- In enig opzicht is de mens schuldig...de mens wil wraak, en gaat op de verleidingen in die Satan heeft gemaakt... Alleen: Zonder Satan zou er ook geen zonde zijn. Dus de mens kan niet de veroorzaker zijn in principe.
Vanuit zo'n standpunt komen we nergens. De zonde is er en we moeten op zoek naar een oplossing en niet de oerbron hiervan beschuldigen. Vandaag de dag beschuldigen we meneer Adolf ook niet meer van de velen aanhangers die hij nog heeft. ( En geloof me, er zijn er veel meer dan jij zou verwachten. ) Het probleem is de zwakte van de mens ( meeloperij, oppervlakkig denken, propoganda ) en niet degene die hierop inspeelt. Geef jij de wind de schuld indien deze jouw huis omver gooit indien deze niet op steen is gebouwt? Of jezelf, omdat je te zwak was maar wel sterk had kunnen zijn? | |
|
| |
Matt General
Number of posts : 2338 Age : 35 Location : Belgium Registration date : 2008-02-27
| Subject: Re: Anti-Fascist demo in Gent Thu Mar 06, 2008 5:31 pm | |
| Dat is bij ons in het stad, 10 minuutjes fietsen ofzo. Ik passeerde er, maar ik hou mij buiten zo'n betogingen. | |
|
| |
Nora mega member
| Subject: Re: Anti-Fascist demo in Gent Thu Mar 06, 2008 5:49 pm | |
| - Sneeuwziel wrote:
- Nora wrote:
- In enig opzicht is de mens schuldig...de mens wil wraak, en gaat op de verleidingen in die Satan heeft gemaakt... Alleen: Zonder Satan zou er ook geen zonde zijn. Dus de mens kan niet de veroorzaker zijn in principe.
Vanuit zo'n standpunt komen we nergens. De zonde is er en we moeten op zoek naar een oplossing en niet de oerbron hiervan beschuldigen. Vandaag de dag beschuldigen we meneer Adolf ook niet meer van de velen aanhangers die hij nog heeft. ( En geloof me, er zijn er veel meer dan jij zou verwachten. )
Het probleem is de zwakte van de mens ( meeloperij, oppervlakkig denken, propoganda ) en niet degene die hierop inspeelt. Geef jij de wind de schuld indien deze jouw huis omver gooit indien deze niet op steen is gebouwt? Of jezelf, omdat je te zwak was maar wel sterk had kunnen zijn? Meneer Adolf is al jaren dood en dus geen directe vijand meer, Satan is er nog steeds en werkt duidelijk door mensen heen. Juist in deze tijd moet men beseffen dat men verkeerd bezig is, en dat doe je niet door de vele aftakkingen van de zonde aan te pakken, maar juist de bron waar alle kwaad uit voortkomt. | |
|
| |
Erbrechen Sexypants
Number of posts : 252 Age : 34 Location : The Netherlands Registration date : 2008-02-27
| Subject: Re: Anti-Fascist demo in Gent Thu Mar 06, 2008 6:00 pm | |
| Nee antifa zelf is lekker :') Opbokken met extreem rechts EN extreem lichts. | |
|
| |
Sneeuwziel super member
| Subject: Re: Anti-Fascist demo in Gent Thu Mar 06, 2008 8:58 pm | |
| - Erbrechen wrote:
- Nee antifa zelf is lekker :')
Opbokken met extreem rechts EN extreem lichts. Mooi beargumenteerd. Ik geef je niet zo zeer ongelijk, alles heeft minpunten en autonoom blijven is het beste. Doch zit er een gigantisch verschil tussen bvb de AFA en Blood and Honour. | |
|
| |
Matt General
Number of posts : 2338 Age : 35 Location : Belgium Registration date : 2008-02-27
| Subject: Re: Anti-Fascist demo in Gent Thu Mar 06, 2008 10:11 pm | |
| - Nora wrote:
Meneer Adolf is al jaren dood en dus geen directe vijand meer, Satan is er nog steeds en werkt duidelijk door mensen heen. Juist in deze tijd moet men beseffen dat men verkeerd bezig is, en dat doe je niet door de vele aftakkingen van de zonde aan te pakken, maar juist de bron waar alle kwaad uit voortkomt. Ik hoorde niet zo lang een interessante preek door een Nederlandse spreker, hij vertelde, en daar ga ik dus echt mee akkoord, dat men deze dagen satan veel te veel aandacht geeft. Satan is niet omnipotent, noch omnipresent ... Het zijn onze woorden die hem veel groter maken dan dat hij eigenlijk is. Al onze aandacht zou op God en Zijn liefde gericht moeten zijn. Hij gaf een grappige laatste opmerking erover: ''Hoe denk je dat het komt dat satan in Genesis een slang is en in Openbaring een draak met 7 hoofden ? Door al die aandacht die hij krijgt.'' Btw, probeer int vervolg zowiezo wel in het Engels te praten, het is redelijk irritant voor de niet nederlandstaligen hier om niet te kunnen volgen. | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Anti-Fascist demo in Gent | |
| |
|
| |
| Anti-Fascist demo in Gent | |
|